05/02/2020

7 Skutecznych Narzędzi, które pomogą rozwinąć Twój Biznes

Prowadząc biznes warto szukać narzędzi, które wpłyną pozytywnie na Twoją efektywność i mogą znacznie ułatwić pracę Tobie i Twoim współpracownikom. Poniżej przedstawiam listę nowych, wartościowych narzędzi, na które trafiłem podczas swojej pracy w Brand24. Sprawdź ich użyteczność i przemyśl zastosowanie w Twojej firmie. 

Poniżej kompilacja nowych narzędzi, które mogą pomóc w rozwoju Twojego biznesu w nadchodzących latach:

1. History Search.
Jest to w zasadzie plugin który zmienia dowolną stronę w możliwy do przeszukania dokument.  Wszyscy korzystamy z podpowiedzi wyszukiwarki, kiedy wpisujemy fragment tytułu lub adres strony. Przeglądarka przeszukuje wtedy naszą historię i pokazuje linki, których możemy szukać. History Search idzie o krok dalej. Plugin rozkłada teksty obecne na odwiedzanych stronach i czyni je możliwymi do wyszukania. Jeśli pamiętamy cokolwiek z artykułu, cokolwiek z rozmów na Intercom, na Slacku czy JIRA i wpiszemy to dane słowo kluczowe, plugin podpowie nam adres strony, które zawierało dane słowo.  To narzędzie jest zintegrowane z wieloma platformami w tym z Google docs, Office 365, Intercom, JIRA, Slack, Youtube czy Gmail. 

2. Subscribers.
Pozwala tworzyć szybkie powiadomienia przeglądarkowe, dzięki którym możesz błyskawicznie informować klientów lub potencjalnych klientów o nowościach w Twojej firmie. To całkiem nowy, ale wartościowy kanał komunikacji z konsumentami.

3. Dashful.
Pozwala stworzyć piękny i użyteczny dashboard za pomocą kilku kliknięć. Możesz w nim podłączyć konkretne pola, sekcje z różnymi źródłami danych z np. CRMów, Intecom, Youtube czy z konta na Twitterze.

4. Squad.
Aplikacja, która pozwala dzielić się ekranem telefonu. Zaprojektowana dla ludzi, którzy chcą razem robić zakupy za pomocą telefonu. Okazało się, że bardzo przydaje się także w pracy z developerami, designerami np. przy robieniu mobilnej wersji produktu czy strony.

5. Planable.
Pozwala na współpracę z zespołem aby wspólnie tworzyć i publikować treści w social media. Jedno miejsce do tworzenia i zatwierdzania treści w mediach społecznościowych.

6. LiveSession.
Platforma służąca do analizy zachowań klientów pozwalająca na oglądanie powtórek sesji na stronie. Dzięki temu możesz zobaczyć co widzi klient podczas przeglądania strony, w którym miejscu się gubi oraz gdzie napotyka problem. Daje Ci to możliwość zlokalizowania problemów i rozwiązania ich – przekłada się to na bardziej zadowolonych klientów i lepsze konwersje sprzedażowe.

7. Lead Honestly.
Platforma pomagająca prowadzenie spotkań 1 na 1 z zespołem. Pozwala śledzić nie tylko wysiłki, obietnice czy zadania do wykonania ale także poziom zadowolenia, czy to jak frustrujące były dla ludzi ich ostatnie zadania. Pozwalają także śledzić wydajność oraz nastrój podczas spotkań.  

Mam nadzieję, że moje propozycje sprawdzą się u Was i usprawnią Wasze codzienne działania. Na rynku istniej ogromna ilość platform czy aplikacji, które mają na celu przyspieszyć rozwój firmy oraz polepszyć komfort pracy. Jeśli testowaliście jakieś godne uwagi produkty, które sprawdziły się u Was podzielcie się na Twitterze, Linkedinie czy innych kanałach w mediach społecznościowych.


Michał Sadowski

Top Parówa w Brand24 narzędziu monitoringu mediów, z którego korzysta 3000+ klientów z 110 krajów. Mentor w Founder Institute i Startup Weekend.